You are here: Homeअपना शहरशंकरगढ:रेगिस्तान बनी सड़क, बड़ी घटना को दे रही दावत

शंकरगढ:रेगिस्तान बनी सड़क, बड़ी घटना को दे रही दावत

Written by  Published in Home Town Wednesday, 10 October 2018 02:45
Rate this item
(0 votes)

(इंद्रजीत मिश्रा)

शंकरगढ़ क्षेत्र के लखनपुर में बांदा इलाहाबाद राष्ट्रीय राजमार्ग पर फैली सिलिका सैंड के कारण सड़क रेगिस्तान नुमा दिखाई पड़ रही है, जिससे राहगीरों खासकर दो पहिया वालो को को खासी परेशानी हो रही है।

   शिवराजपुर के आगे लखनपुर रेलवे क्रासिंग के आस पास करीब 200 मीटर तक सिलिका सैंड बांदा इलाहाबाद राष्ट्रीय राजमार्ग पर इस कदर फैली है कि मोटर साइकिल और साइकिल से चलने वाले कब किसी बड़े वाहन की चपेट में आ जाएं कोई नही जानता। लोगों की शिकायत पर मौके पर जाकर मुआयना करने से पता चला कि सिलिका सैंड का इस तरह पूरी सड़क पर फैला होना किसी बड़ी घटना का सबब बन सकता है। पूर्व में भी तत्कालीन उपजिलाधिकारी रहे अर्पित गुप्ता ने व तत्कालीन थानाध्यक्ष शंकरगढ़ अमित मिश्रा ने सड़क पर फैली बालू को हटवाने का निर्देश दिया था, जिस पर जिम्मेदार लोगों ने सड़क पर फैली बालू को हटाने में पूरी मदद की थी । लेकिन वर्तमान समय मे स्थिति और भी गंभीर हो गई है। यदि समंबन्धित अधिकारी या विभाग जल्द ही उक्त सिलिका सैंड को सड़क से नही हटाता तो किसी दिन स्कूल जाने वाले विद्यार्थियों या आम जन मानस के साथ कोई अप्रिय घटना घट सकती है।

Read 157 times

Leave a comment

  • more details
    more details
    Thursday, 18 October 2018 22:43

    Just wanna admit that this is invaluable , Thanks for taking your time to write this.

  • https://two-movies.name/movie/browser
    https://two-movies.name/movie/browser
    Thursday, 18 October 2018 08:27

    Thanks for sharing this first-class piece. Very inspiring! (as always, btw)

  • 1 Hour Belly Blast Diet
    1 Hour Belly Blast Diet
    Thursday, 18 October 2018 02:56

    Sorry for the off-topic, could you tell where I can get such a nice pattern for my blog ?!

  • check it out
    check it out
    Wednesday, 17 October 2018 11:38

    You could definitely see your enthusiasm in the work you write. The sector hopes for more passionate writers like you who aren at afraid to say how they believe. At all times go after your heart.

  • link 188bet
    link 188bet
    Wednesday, 17 October 2018 02:30

    Very informative post.Really looking forward to read more. Awesome.

  • newscarymazegame
    newscarymazegame
    Tuesday, 16 October 2018 16:47

    you have a great weblog right here! would you prefer to make some invite posts on my blog?

  • dmca
    dmca
    Tuesday, 16 October 2018 01:13

    Very neat blog article.Much thanks again. Much obliged.

  • Lolita
    Lolita
    Monday, 15 October 2018 10:45

    Im thankful for the post.Much thanks again. Cool.

  • Pregnancy Miracle
    Pregnancy Miracle
    Monday, 15 October 2018 08:32

    Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it. Look advanced to far added agreeable from you! By the way, how could we communicate?

  • read this post here
    read this post here
    Sunday, 14 October 2018 11:56

    There as certainly a lot to learn about this subject. I really like all the points you have made.

फोटो गैलरी

Market Data

एडिटर ओपेनियन

IPL की साख पर सवाल गलत: श्रीनिवासन

IPL की साख पर स...

नई दिल्ली।। भारतीय क्रिकेट कंट्रोल बोर्ड...

अरुणाचल की तीरंदाजों को चीन ने दिया नत्थी वीजा!

अरुणाचल की तीरं...

नई दिल्ली।। अरुणाचल प्रदेश की दो नाबालिग...

Video of the Day

Right Advt

Contact Us

  • Address: Pramod Babu Jha C/O Yuvraj Singh, D32/A, Gangotree Nagar, Dandi Naini, Allahabad, 212103
  • Tel: +(011) 9452377524, 8707786570
  • Email:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  • Website: http://www.smartindianews.in

About Us

Smart India News is one of the renowned Hindi Magazine in print and web media. It has earned appreciation from various eminent media personalities and readers. ‘Smart India News’ is founded by Mr Pramod Babu Jha.