You are here: Homeअपना शहर सडक पर जाम लगाने बालो पर, चाकघाट पुलिस हुई सख्त

सडक पर जाम लगाने बालो पर, चाकघाट पुलिस हुई सख्त

Written by  Published in Home Town Friday, 12 October 2018 05:14
Rate this item
(0 votes)

 चाकघाट/आम तौर पर यूपी सीमा से सटे चाकघाट थाना की पुलिस अधिकांशत राजनीतिक दवाव मे खाकी बर्दी का सही इस्तेमाल नही कर पाती है और यहा पदस्थ सिपाही से थाना प्रभारी तक नेताओ के दवाव मे चाह कर भी सख्ती करने से कतराते है.किंतु इस समय कुछ दिन पूर्व चाकघाट थाना की टी आई किरण पाल द्वारा चाकघाट बाजार मे लगने वाले सवारी वाहनो को वेतरतीव खडा करने पर सख्ती से हडकम्पमचा है गुरुवार को टी आई ने पहले तो सडक पर यातायात बाधित करने वाले तिन पहिया सवारीढोने बालो को साइड मे खडा करने पर सिपाही को भेजा,मगर आदत से मजबूर ड्रायवर ने अनसुनी कर दिया.इसके बाद टी आई खुद पुलिस की गाडी से उतरकर तिपहिया मे बैठकर उसे थाने चलने को कहा ,पुलिस के इस बदले रुख से बाहन चालको मे अफरा तफरी मच गयी वही आस पास खडे.लोगो ने पुलिस के इस अभियान पर खुशी जाहिर किया ,आगे देखना हैकि पुलिस गौरा रोड और वार्डर पर आये दिन लगने वाले जाम से कैसे निजात दिलाती है .और वर्षो से मनमानी करने वालो पर पुलिस कितना प्रभावी हो पाती है 

Read 76 times

Leave a comment

  • 188bet
    188bet
    Wednesday, 17 October 2018 00:34

    Thank you ever so for you blog post. Really Great.

  • link 188bet
    link 188bet
    Tuesday, 16 October 2018 19:06

    I value the post.Really thank you! Want more.

  • vao bong
    vao bong
    Tuesday, 16 October 2018 13:21

    I really like and appreciate your blog.Thanks Again. Will read on...

  • solar path lights
    solar path lights
    Tuesday, 16 October 2018 11:43

    Enjoyed every bit of your blog.Really thank you! Really Great.

  • solar lights
    solar lights
    Tuesday, 16 October 2018 06:26

    A big thank you for your article post.Really looking forward to read more. Really Cool.

  • dmca
    dmca
    Monday, 15 October 2018 23:16

    Awesome blog post.

  • dmca
    dmca
    Monday, 15 October 2018 17:37

    Thanks again for the blog post.Thanks Again. Great.

  • hop over to this website
    hop over to this website
    Sunday, 14 October 2018 12:03

    Pretty! This was a really wonderful article. Many thanks for providing these details.

  • link
    link
    Sunday, 14 October 2018 09:51

    Wow! Thank you! I always needed to write on my site something like that. Can I include a portion of your post to my website?

  • isototo
    isototo
    Sunday, 14 October 2018 05:10

    Major thanks for the blog.Really thank you! Will read on

फोटो गैलरी

Market Data

एडिटर ओपेनियन

IPL की साख पर सवाल गलत: श्रीनिवासन

IPL की साख पर स...

नई दिल्ली।। भारतीय क्रिकेट कंट्रोल बोर्ड...

अरुणाचल की तीरंदाजों को चीन ने दिया नत्थी वीजा!

अरुणाचल की तीरं...

नई दिल्ली।। अरुणाचल प्रदेश की दो नाबालिग...

Video of the Day

Right Advt

Contact Us

  • Address: Pramod Babu Jha C/O Yuvraj Singh, D32/A, Gangotree Nagar, Dandi Naini, Allahabad, 212103
  • Tel: +(011) 9452377524, 8707786570
  • Email:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  • Website: http://www.smartindianews.in

About Us

Smart India News is one of the renowned Hindi Magazine in print and web media. It has earned appreciation from various eminent media personalities and readers. ‘Smart India News’ is founded by Mr Pramod Babu Jha.